Často kladené dotazy

FAQ

Co obnáší členství?

Základní registrace je zdarma. Při registraci zdarma nemůžete odeslat více jak pět zpráv z vašeho profilu. Počet doručených zpráv není omezený. Při registraci zdarma máte také omezený počet uživatelů ve vyhledávání a nemáte možnost vyhledat všechny uživatele nebo nemůžete zasílat vaše telefonní číslo či e-mailovou adresu jiným uživatelům. Omezeni jste také ve Fotoseznamce, kde můžete ohodnotit pouze 10 profilových fotografií.

Jak získám plné členství?

Plné členství je pro muže zpoplatněno.Po přihlášení stačí kliknout na tlačítko "Kupte si plné členství", které najdete vpravo nahoře v menu. Po aktivování plného členství nejste již ničím omezeni a můžete využívat všech našich služeb a funkcí. Můžete vyhledávat profily z celé databáze našich uživatelů a to podle přezdívky, města, věku nebo stavu. Již není problém psát libovolný počet zpráv, zasílat telefonní číslo nebo e-mailovou adresu a také posílat fotky, smajlíky a GIFy ve zprávách ostatním uživatelům. Dále si můžete prohlédnout vaše nejlepší shody podle vyplněného dotazníku a naplno využít naši Fotoseznamku, kde hodnotíte uživatele podle fotky.

Jak mohu změnit svůj profil?

Změna profilu je velice jednoduchá. Veškeré informace ve svém profilu změníte po přihlášení kliknutím na tlačítko "Upravit profil", které najdete vpravo nahoře v růžovém menu.

Nejde mi nahrát fotka. Co mohu dělat?

Pokud vám nejde nahrát fotka, příčinou může být to, že vaše fotka převyšuje maximální velikost, která je 10 MB. Řešením tohoto problému je zmenšení parametrů fotky nebo nahrání jiné fotky. Pokud by fotografie nepřevyšovala velikost 10 MB a přesto by nešla nahrát, napište nám na technickou podporu popis problému a vaši profilovou přezdívku.

Proč se moje fotka hned neobjevuje v seznamu profilů?

Fotografie musí být nejdříve schváleny naším administrátorem, aby neporušovaly naše podmínky užití. Fotka se tedy v seznamu profilů objeví až po schválení, které je většinou provedeno do 24 hodin.

Zapomněl/a jsem své heslo. Co mohu dělat?

Klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?", který naleznete pod tlačítkem "Přihlásit" vpravo nahoře. Stačí zadat váš e-mail a my vám obratem zašleme odkaz pro změnu hesla.

Proč mi nejde přihlásit se?

Zkontrolujte si nejdříve, zda zadáváte správně velká a malá písmena. Ujistěte se také, že používáte stejné uživatelské jméno a heslo, které jste zadali při své registraci. Pokud byste se nemohli stále přihlásit, napište nám společně s popisem problému a profilovou přezdívkou na naší technickou podporu a my se budeme snažit vše co nejdříve vyřešit.

Neobdržel/a jsem aktivační e-mail. Co mohu dělat?

Zkontrolujte nejdříve svoji e-mailovou schránku, zda nemáte aktivační e-mail ve spamovém koši. Někdy se může stát, že poskytovatelé e-mailových schránek vyhodnotí automatický e-mail jako spam. Pokud nenaleznete aktivační e-mail ve spamu, nechte si zaslat aktivační e-mail znovu z registračního formuláře nebo kontaktujte naši podporu.

Jak mohu smazat svůj profil?

Pokud chcete svůj profil smazat, napište nám tento požadavek na technickou podporu a váš profil bude smazán do 3 pracovních dní. Pokud máte předplaceno plné členství (Platba pomocí platební karty online), musíte nejdříve zaslat výpověď služeb podle postupu uvedeného ve všeobecných obchodních podmínkách.

Co znamená ověřit profil?

Každý uživatel je ověřován při registraci pomocí svého e-mailu. Profil uživatele se může dále ověřit pomocí tlačítka „Ověřit profil“ které naleznete v sekci "Upravit profil". Zde je několik způsobů pro ověření, ze kterých vyberte jeden a zašlete svůj profil k ověření. Tímto způsobem se ověří identita uživatele (včetně fotografie) a stává se tak ověřeným uživatelem, což je uvedeno u jeho profilu. Ověření uživatelé mají mnohem větší úspěšnost seznámení, protože jim naši členové více důvěřují.

Jak si přidám uživatele do přátel?

Po kliknutí na uživatelský profil v něm naleznete tlačítko se znaménkem plus „Přidat do přátel“. S přáteli můžete mnohem snadněji komunikovat a naleznete je všechny vždy pod tlačítkem „Přátelé“ v menu nahoře.

Jak vyhledám jiné uživatele?

Klikněte na tlačítko „Profily“ v růžovém menu nahoře. Poté vyberete parametry pro hledání uživatelů, jako jsou přezdívka, město, věk nebo stav a můžete vyhledávat.

Kde si můžu změnit svůj e-mail nebo své heslo?

Klikněte na tlačítko „Nastavení účtu“, které najdete vpravo nahoře nad tlačítkem "Odhlásit".

Jak pozastavit opakující se platbu?

Uživatelé, kteří si zakoupí předplatné přes Google Play, si ho mohou  kdykoliv sami zrušit dle návodu uvedeného ZDE.

Uživatelé, kteří si zakoupí předplatné přes App Store, si ho mohou kdykoliv sami zrušit dle návodu uvedeného ZDE.

Z důvodu nepřerušení poskytování služeb je platba prováděna periodicky na období, které jste zvolili při aktivaci. Kromě toho někdy nabízíme speciální akce, které mají dobu obnovení různého trvání, než je naše běžné upisovací období. Zkušební členství na jeden týden přechází automaticky po tomto týdnu do regulérního měsíčního členství. Během zkušebního týdne postačí ukončení členství oznámit na podporu nejméně 3 dny před koncem zkušebního týdne. Pokud přejde týdenní zkušební členství do regulérního měsíčního, tak je třeba výpověď předplatného a členství zaslat písemně. Opakovanou platbu (předplatné) můžete zrušit zasláním dopisu na adresu: Butterfly Destiny s.r.o., IČO 052 98 130, se sídlem Černotín 35, PSČ 334 01, Dnešice. V dopise uvedete požadavek na zrušení opakované platby, váš registrační e-mail a profilovou přezdívku. Členství vám bude zrušeno do 10 pracovních dnů od obdržení dopisu na naší adrese. O předplatné se jedná pouze v případě platby pomocí platební karty online a pomocí služby PayPal. Ostatní platby (bankovní převod, platba pomocí sms) jsou jednorázové a není třeba zasílat písemnou výpověď.

Co mám dělat, pokud mám technické problémy se zobrazením stránky?

Nejprve prosím zkontrolujte, zda je váš software aktuální nebo zda nemá váš počítač technické nedostatky. Pokud budete mít nadále potíže se zobrazením stránky, zašlete nám popis problému na naši technickou podporu společně s vaší profilovou přezdívkou a my se budeme snažit co nejdříve váš problém vyřešit.

Často kladené dotazy

FAQ

Co je na iDating zdarma a co se musí platit?

Základní registrace je zdarma. Při registraci zdarma nemůžete odeslat více jak pět zpráv z vašeho profilu. Počet doručených zpráv není omezený. Při registraci zdarma máte také omezený počet uživatelů ve vyhledávání a nemáte možnost vyhledat všechny uživatele nebo nemůžete zasílat vaše telefonní číslo či e-mailovou adresu jiným uživatelům. Omezeni jste také ve Fotoseznamce, kde můžete ohodnotit pouze 10 profilových fotografií.

Jak si koupím plné členství?

Plné členství je pro muže zpoplatněno, stačí kliknout po přihlášení na fialového panáčka v pravém horním rohu a zvolit "Kupte si plné členství". Po aktivování plného členství nejste již ničím omezeni a můžete využívat všech našich služeb. Můžete vyhledávat profily ze všech našich uživatelů podle přezdívky, města, věku, stavu, psát libovolný počet zpráv, zasílat telefonní číslo nebo e-mailovou adresu a také posílat fotky, smajlíky a GIFy ve zprávách ostatním uživatelům. Dále si můžete prohlédnout vaše nejlepší shody podle vyplněného dotazníku a využít naši službu Fotoseznamka, kde hodnotíte uživatele podle fotky.

Jak změním údaje o sobě?

Změna údajů je velice jednoduchá. Veškeré informace ve svém profilu změníte po přihlášení a kliknutí na fialového panáčka v pravém horním rohu a zvolíte "Upravit profil". 

Nemohu nahrát fotku. Co s tím?

Pokud vám nejde nahrát fotka, příčinou může být to, že vaše fotka převyšuje maximální velikost, která je 10 MB. Řešením tohoto problému je zmenšení parametrů fotky nebo nahrání jiné fotky. Pokud by fotografie nepřevyšovala velikost 10 MB a přesto by nešla nahrát, napište nám na technickou podporu popis problému a vaši profilovou přezdívku.

Proč nevidím svoji fotku mezi jinými profily?

Fotografie musí být nejdříve schváleny naším administrátorem, aby neporušovaly naše podmínky užití. Fotka se tedy v seznamu profilů objeví až po schválení, které je většinou provedeno do 24 hodin.

Co mám dělat, když zapomenu heslo?

Klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?", který naleznete nad tlačítkem "Přihlásit" . Po zmáčknutí tlačítka se vám objeví políčko, kam zadáte svůj e-mail a my vám obratem zašleme odkaz pro změnu hesla.

Proč se nemohu přihlásit?

Zkontrolujte si nejdříve, jestli zadáváte správně velká a malá písmena. Ujistěte se také, zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo, které jste zadávali při své registraci. Pokud byste se nemohli stále přihlásit, tak nám napište společně s popisem problému a profilovou přezdívkou na naší technickou podporu a my se budeme snažit vše co nejdříve vyřešit.

Co mám dělat, když mi nepřišel aktivační email?

Zkontrolujte nejdříve svoji e-mailovou schránku, zda nemáte aktivační e-mail ve spamovém koši. Někdy se může stát, že poskytovatelé e-mailových schránek vyhodnotí automatický e-mail jako spam. Pokud nenaleznete aktivační e-mail ve spamu, tak si nechte zaslat aktivační e-mail znovu z registračního formuláře nebo kontaktujte naši podporu.

Jak mohu vymazat profil?

Pokud chcete svůj profil smazat, tak nám napište na technickou podporu požadavek o smazání profilu a váš profil bude smazán do 3 pracovních dní. Pokud máte předplaceno plné členství (Platba pomocí platební karty online), musíte nejdříve zaslat výpověď služeb podle postupu uvedeného ve všeobecných obchodních podmínkách.

Jak mohu přidat jiné uživatele do přátel?

Po kliknutí na uživatelský profil v něm naleznete červené tlačítko, které vám po stisknutí nabídne možnosti zprávy nebo přidání do přátel. Tlačítko přidání do přátel je označené panáčkem, u kterého je symbol plus. S přáteli můžete mnohem snadněji komunikovat a naleznete je všechny vždy pod tlačítkem „Přátelé“ v dolní liště úplně vpravo.

Jak mohu vyhledat jiné uživatele?

Klikněte na tlačítko "Menu"  a potom "Profily". Poté vyberete parametry pro hledání uživatelů skrz červené tlačítko v pravém dolním rohu, jako jsou přezdívka, město, věk, stav a zmáčkněte tlačítko „Vyhledat“.

Jak si změním heslo nebo email?

Klikněte na fialového panáčka v pravém horním rohu a zvolte "Nastavení".

Jakým způsobem zruším platby?

Uživatelé, kteří si zakoupí předplatné přes Google Play, si ho mohou  kdykoliv sami zrušit dle návodu uvedeného v odkazu níže.

https://bit.ly/2DtRGBf

Uživatelé, kteří si zakoupí předplatné přes App Store, si ho mohou kdykoliv sami zrušit dle návodu uvedeného v odkazu níže.

https://apple.co/2XR3Y45 

Z důvodu nepřerušení poskytování služeb je platba prováděna periodicky na období, které jste zvolili při aktivaci. Kromě toho někdy nabízíme speciální akce, které mají dobu obnovení různého trvání, než je naše běžné upisovací období. Zkušební členství na jeden týden přechází automaticky po tomto týdnu do regulérního měsíčního členství. Během zkušebního týdne postačí ukončení členství oznámit na podporu nejméně 3 dny před koncem zkušebního týdne. Pokud přejde týdenní zkušební členství do regulérního měsíčního, tak je třeba výpověď předplatného a členství zaslat písemně. Opakovanou platbu (předplatné) můžete zrušit zasláním dopisu na adresu: Butterfly Destiny s.r.o., IČO 052 98 130, se sídlem Černotín 35, PSČ 334 01, Dnešice. V dopise uvedete požadavek na zrušení opakované platby, váš registrační e-mail a profilovou přezdívku. Členství vám bude zrušeno do 10 pracovních dnů od obdržení dopisu na naší adrese. O předplatné se jedná pouze v případě platby pomocí platební karty online a pomocí služby PayPal. Ostatní platby (bankovní převod, platba pomocí sms) jsou jednorázové a není třeba zasílat písemnou výpověď.

Mám technické problémy se stránkou, jak je mám řešit?

Nejprve prosím zjistěte, zda nemáte neaktualizovaný software nebo zda nemá váš počítač technické nedostatky. Pokud budete mít nadále potíže se zobrazením stránky, zašlete nám popis problému na naši technickou podporu společně s vaší profilovou přezdívkou a my se budeme snažit co nejdříve váš problém vyřešit.